Pocket Letter? Co to?

sobota, października 24, 2015


Ostatnio kiedy przeglądałam Pinterest bardzo zainteresowało mnie jedno zdjęcie. Było na nim cudo jak na zdjęciu powyżej. Z podpisu dowiedziałam się, iż jest to pocket letter (ang. kieszonkowy list), czyli pomysł Janette Lane na list.
Polega on na tym, iż do koszulki do kolekcjonowania kart wkłada się przeróżne artykuły do scrapbookingu, prezenciki oraz list. Razem wygląda to przecudownie.


Zawsze podobały mi się tego typu rzeczy, więc postanowiłam spróbować. Zarejestrowałam się na portalu stworzonym przez J. Lane. Już dostałam propozycję wymiany takich listów z cudowną Sachą. Na nasz temat wybrałyśmy kolor różowy ;) Teraz szukam w internecie oraz sklepach stacjonarnych przyborów do stworzenia dla niej listu. Będę was na bierząco informować o moich postępach z pocket letters~ 




You Might Also Like

2 komentarzy

  1. Czyli są to takie jakby własnoręcznie zrobione pocztówki, które wkłada się do koszulek? Średnio rozumiem co to jest. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie napisze o tym jeszcze kilka bardziej dokładnych postów :D
      Coś takiego ^^ wysyła się w nich list, wkładając go do jednej z przegródek w koszulce, a resztę się dekoruje. Wysyła się np. torebkę herbaty, karteczkę z krótkimi pytaniami, opis swojej osoby, różne gadżety papiernicze: spinacze, naklejki, cekiny etc. :D
      Dziękuję za subskrybcję kochana~ <3

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Like us on Facebook

Subscribe