przygotowania na jesień

piątek, października 02, 2015

W związku z nadejściem jesieni oraz rozpoczęciem nowego roku szkolnego musiałam wybrać się na zakupy. Oczywiście nie nabyłam wszystkiego za jednym razem, zobaczycie efekty wielu wypraw sklepowych.



[x][x]
Już uwielbiam ten sweterek. Świetnie komponuje się zarówno ze spodniami jak i spódniczkami. 
Bardzo podoba mi się dekolt wykrojony w serek.

Stradivarius
Niestety zdjęcie nie oddaje jego uroku. Ma śliczny bordowy kolor.

T-shirt spodobał mi się ze względu na zabawny nadruk. Jest nieco zbyt sztywny jak na mój gust, 
jednak za każdym razem, gdy go zakładam nabieram do niego większej sympatii.


Stradivarius
Uwielbiam kolor tej koszuli(nieco jaśniejszy niż na zdjęciu), khaki dobrze komponuje się z moją urodą. 
Lubię nosić ją włożoną w czarne spodnie z wysokim stanem.

Bershka
W tym roku przekonałam się do sukienek z długim rękawem. Ta ma uniwersalny kolor, mogę do niej założyć ciepłe, czarne rajstopy rajstopy. 
Podoba mi się także to, iż dekolt nie jest pod samą szyję.

Carry
Kolejna sukienka. W tej urzekła mnie jej graficzność oraz kontrast bieli i czerni.

Bershka
Oraz trzecia, ostatnia już sukienka. Wcześniej nie podobały mi się ani sukienki z długim rękawem ani za kolano, 
jednak ta zupełnie odmieniła moje spojrzenie na tego typu strój. Wygląda świetnie, podkreśla krągłości.

Topshop
Gdy tylko zobaczyłam te spodnie wiedziałam, że muszę je mieć. Od jakiegoś czasu polowałam na spodnie czarne, 
z wysokim stanem lub z dziurami. Te mają każdą z tych cech. Stały się moją ulubioną parą.

Bershka
Dość modna w tym sezonie zamszowa spódniczka z guziczkami. Kupiłam ją wraz z białym sweterkiem. 
Wyróżnia się w mojej szafie, dlatego też zastanawiałam się nad jej zakupem, 
jednak zbytnio mi się podobała, by nie zabrać jej do domu.

Stradivarius
Ten płaszczyk bardzo spodobał mi się ze względu na swój krój, prostotę oraz elegancję.

Stradivarius
Dokupiłam także spory, gruby szalik. Przypomina mi wręcz koc. 
Ma prześliczne złote nitki.

DeeZee
Buty nie są niestety zbyt wygodne (są zbyt sztywne), jednak pięknie i seksownie wyglądają na nodze. 
Już od pewnego czasu chciałam je kupić. 

Lasocki
Miałam zamiar dodać do swojej szafy płaskie botki, jednak te urzekły mnie na tyle, iż porzuciłam to postanowienie. 
Są bardzo podobne do mojej poprzedniej, niestety już dość znoszonej pary. 
Chodząc w nich niemal w ogóle nie odczuwam, iż posiadają obcas.

 
Zawsze marzyły mi się kozaczki za kolano, jednak wszystkie były na mnie za szerokie. 
Wreszcie w lokalnym sklepie obuwniczym dorwałam te, regulowane rzemyczkiem.


 Lovely
Przyjaciółka przekonała mnie, bym kupiłą ten rozświetlacz. 
Jego jakość jest bardzo dobra jak na taką cenę.

Eveline
Postanowiłam spróbować czegoś innego niż zwykle 
i zakupiłam ten oto brązowy eyeliner w kałamarzu. To był strzał w 10.

Inglot
Wreszcie znalazłam bazę, która świetnie radzi sobie z moimi tłustymi powiekami.


Sephora
Kolor L18 to przepiękny zgaszony róż.

Golden Rose
Podobny kolor, jednak bardziej brązowy ma kredka do ust z Golden Rose Dream Lips Liner 510.

Golren Rose
Postanowiłam wypróbować także odżywkę do paznokci Black Diamond Hardener.

Makeup Revolution
W mojej kolekcji kosmetyków brakowało mi róży, więc skusiłam się na tą oto paletkę Hot Spice. 
Jest ona niesamowicie napigmentowana.


Hakuro
Stwierdziłam, że potrzebuję pędzelka do utrwalania pudrem korektora pod oczami oraz nakładania rozświetlacza, 
pomyślałam, że ten sprawdzi sie idealnie. Nie miałam jeszcze zbyt wiele czasu na testowanie.

Zoeva
Od dłuższego czasu marzyła mi sie ta paletka. Kupiłam ją z myślą o różnego rodzaju okazjach. 
Myślę, że przy jej pomocy można uzyskać wiele różnych efektów. 
Na tę chwilę mogę powiedzieć jedynie, iż ma świetną pigmentację.


Ardell
Moja poprzednia para jest już zniszczona, więc pomyślałam, iż nabędę kolejną. 
Poczekają na jakąś specjalną okazję.

You Might Also Like

0 komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Like us on Facebook

Subscribe